Nieuws

Groepsfeest 15 maart: Bring back Disco!

Groepsfeest 15 maart: Bring back Disco!
Beste ouders, (oud)leiding, leden en sympathisanten,

15 maart is het zo ver, dan vieren we ons jaarlijkse groepsfeest! We brengen dit jaar Disco terug en bezorgen jullie een spetterende avond vol heerlijk eten, drinken en entertainment. Breng dus zeker het hele gezin, jullie vrienden en de buren mee en geniet! 

Op het menu dit jaar staat opnieuw balletjes in tomatensaus met purée, uiteraard met veggie/vegan/halal/… opties, gevolgd door een dessertbuffet gemaakt door jullie.

De planning ziet er uit als volgt: 
17u: Deuren open
18u: Actjes kapoenen en welpen
18u45: Etenstijd
20u: Actjes jonggivers, givers en leiding
21u – …: Dessertbuffet, oudleidersmoment en een drankje met de VZW

We werken dit jaar opnieuw met een Pay what you can systeem. Dit wil zeggen dat iedereen betaalt naar eigen vermogen. Zo geven we iedereen de kans om er bij te zijn en kunnen we de broodnodige fondsen voor onze werking verzekeren. We geven hiervoor 4 richtprijzen mee, jullie maken dus zelf de rekening op basis van wat jullie kunnen missen. Dit kan dus ook minder, meer of iets er tussenin zijn. 

€9 (volwassene), €5 (kind): 
hiermee dek je de kosten van de ingrediënten;
 
€12 (volwassene), €7 (kind):
hiermee betaal je de kosten die wij hebben om het eten op tafel te zetten (ingrediënten + huur materiaal);
 
€18 (volwassene), €13 (kind): 
hiermee betaal je het eten, plus een bijdrage aan de werking;
 
€25 (volwassene), €20 (kind): 
hiermee betaal je het eten, een bijdrage aan de werking en zorg je er mee voor dat iedereen kan genieten van alle scouts-activiteiten.
 
Dit jaar bieden we ook de optie aan om jullie drankkaarten op voorhand te bestellen. Dit kan eveneens hieronder aan €5 per stuk. 
 
En dan, de langverwachte form om in te schrijvenDe deadline voor inschrijving ligt op zondag 2 maart. Hierna moeten wij onze boodschappen doen en kunnen we er geen bestellingen meer bij nemen. 
 
Tot slot vragen we graag nog of jullie ons kunnen helpen bij de organisatie de dag zelf (koken, klaarzetten, afruimen, bar, …). Alle hulp is zeer welkom. Je kan dit aangeven via dit formulier
Voor vragen of bedenkingen kunnen jullie terecht bij de groepsleiding via mail: groepsleiding@scoutsravot.be, of via whatsapp. 
 
Tot snel! 
Een stevige linker,
De leidersploeg van scouts Ravot